week 49

dec. 4. csütörtök

MP 2/2 x12 - 16+12kg, 3 perc pihenőkkel
2ASwing 64, 40, 24 - 24kg, 1 perc pihenőkkel

felmerült a kérdés, miért nem snatcheket csinálok, ha egyszer az a teszt...
egyrészt úgy érzem, kell egy kis max. erő növelés a sikerhez (meg nagyobb fogáserősség)... másrészt hétköznap általában már nem vagyok elég fitt a snatch-hez... sőt néha hétvégén sem...

panaszkodtam mostanában, hogy már tényleg nehezen viselem ezt a 'kényszeres' kettlebellezést, és tényleg, kicsit máshogy csinálnám, de ha van egy kis szabad időm, úgyis súlyokat mozgatok...
végül is mi mást csinálnék? nézzek tévét? játsszak valami mmo-t? járjak el otthonról piálni?

üdv.

3 megjegyzés:

Marinov Iván írta...

MMO.
Tok egyertelmu.
Left4Dead-et ismered? 4 jatekos kooperativan a zombi horda ellen!
Csinaljunk egy L4D klant es usgyi...

(ui: csak a szam jar, nincs meg nekem, es idom se lenne ra)

babzsak írta...

olvastam róla valahol... (gamekapocs)
szerintem meg City of Heroes...
bár lehet, hogy érdemes megvárni a Champions online-t, vagy a DC Universe-t... sőt, még az Agency is szóba jöhet... jövőre...

(ui: hát veled meg mi újság?)

KPT írta...

Szerintem amúgy ebben a sorrendben. Ha társaság kell hozzá, szólj! Amúgy grat. a tegnapihoz, én ezt rendkívüli teljesítménynek ítélem.