weekend 50

dec. 6. szombat

24/24, 24/24, 21/21 snatch 24 kg
10 perces pihenőkkel...

ennyi fért bele a napba... mindenesetre jól ment... szerintem...
talán a 28as nyomások, talán Péter technikai segítsége, de valami érződött
(esetleg a mikulás?)

nem csináltam rögtön smr-t, gondoltam hátha még este belefér pár swing, de így mindkettő elmaradt, ezt pedig éreztem másnap rendesen... meg az elkopott tenyerem...

dec. 7. vasárnap

pár napja fáj a vállam (a Zolival kettesben töltött pénteki edzés sem volt kíméletes)
így kicsit visszavettem... gondoltam, majd J-vel közösen, de ő már 3. hete beteg...
egyedül álltam neki a percenkénti 20 swingnek

20 2ASwing /perc x25
5 perc pihenő
20 2ASwing /perc x15
5 perc pihenő
20 2ASwing /perc x10

összesen 1 óra, 1000 swing :) (ja, 24kg)

a tervben 20 perc szerepelt (visszautalok J-re megint), aztán gondoltam legyen 500, majd egyszerűen vérszemet kaptam... a megvalósítás nem volt persze egyszerű... az első tucat sorozat után már csak köldökig 'szállt' a bell, a negyvenedik perctől meg nem nagyon nyúlt már ki a kezem... :)

más. megnéztük a bigger stronger higher című filmet, érdekes volt, ajánlom figyelmetekbe (én úgye Péter blogján olvastam róla, ti meg itt...) szóval rajta...

na, pacsi

1 megjegyzés:

Adri írta...

Jól van, alakul az a snatch! :)
Szép volt az 1000 swing! Csak így tovább, keményen!

Ricsi