weekend 50

nos, a december igazán nem kedvez az edzésnek... az egész hetes rohangálás után (meg vizsgáztam, de erről egy szót se...) a céges évzárás se könnyítette meg a dolgom...

erre a hétre ütemeztem a következő videózást, ennek megfelelően vasárnapra kis 'alapozás' került

dec. 14. vasárnap

reggel:
1/1 TGU x2 16kg
1/1 TGU x3 24kg
5/5 MP 24 kg
kiderült, hogy a bal vállam nagyon rosszul reagál a nyomásokra, hagytam is ezeket

délután:
35/35 1ASwing x5
(összesen 350 db.)

hétfőn munka előtt csináltam még 27/27 snatchet 24 kilóval (amivel nem vagyok elégedetlen, mert a legutóbb sokkal rosszabbról indult), aztán belázasodtam, most köhögés, takony, ágyban fekvés...
sok hülyeségre kapható vagyok, de egy dologra nem: lázasan nem edzek...
van még valaki, aki nem gondolja, hogy súlyosan önsorsrontó vagyok? mindenesetre segítségnek most 24/7 van mellettem egy pszichológus...

üdv.

3 megjegyzés:

KPT írta...

Szerinted egy állandóan felügyelő pszichológus nem jele az önsors rombolásának?

Adri írta...

Hajrá! Gyerünk azokkal a snatch-ekkel!

Ricsi

KPT írta...

Ja, amúgy csak én vettem észre, h weekend 50 után ismét we 50 következik? Amúgy jó karácsonyozást, valszeg pont most zajlik.