Ha hétfő akkor fekvenyomás!

Kevésbé fodrozódó vizekre evezve egy amolyan selfblogos bejegyzés a mai gyúrásról - ne felejtsük honnan indult, mire szolgál ez a blog! :)

Név nélküli - sőt, legyen a fedőneve stílusosan Arnold - kispajtásom Brutal Challenge felkészülésében elérkeztünk egy tesztponthoz, tehát ma megrendeztük a mi kis két és fél órás mini maratonunkat. A teljes hatás kedvéért patakokban folyt a forró kék vér (Hot Blood) és görbültek a hátak is rendesen.


Mivel a felkészülés során edzőpartnerként is funkcionálok, megcsináltam a tesztet én is (bár a kitűzött 4000 kg teljesítményt még/már augusztus 19.én teljesítettem). Arnoldra nem is vesztegetném a szót, maradjunk annyiban, magasra tettük a lécet és minden jó!

Jómagam elvégeztem tucatnyi ismétléseket:
- fekve nyomásban 75 kilóval,
- guggolásban 90 kilóval,
- nyomásban ülve 50 kilóval,
- elemelésben 110 kilóval,
- bicepsz 32,5 kilóval.

Az gondolom sokat elárul, hogy az utolsó gyakorlat elnevezésére rá kellett keresnem? (És ahogy látszik meggyőző eredményre nem leltem. Páros bicepsz?)

Alapvetően elégedett vagyok az eredményekkel. Egyelőre az ezüst kategória nem lenne reális cél, mégis jó látni az esetleges lehetőségeket, na meg a fejlődést. Több esetben feljött 5-10 kiló a múlt havi tesztben használt, bronzhoz szükséges számra. Míg nem ez a fő cél - kivéve a bicepszet, abban nem fejlődöm...
Szinte nem is értem miért.

Volt ma tehát 4290 kg összesen.

Értem én, hogy másnak ez a bemelegítése, de erről majd filozofálgatunk máskor. A program működik és ez a lényeg! (Na meg végre bedurrant a karom! ;))

Pacsi!

1 megjegyzés:

Zsolti írta...

Üdv, bicepszhajlítás rúddal. ;)

- Zsolti