tigris pozitív

köszönöm mindenkinek a szíves érdeklődést (mindazoknak, akik számos kommentben követelték itt a színvallást, és azoknak is, akik az FMS2 szünetében ahelyett, hogy Brett Jonest faggatták volna mindenféléről engem hívtak ez ügyben), nem tartom tovább titokban, hogy sikerült. :)

gondoltam megvárom, amíg a kettlebell.hu oldalon frissül az instruktori névsor, de mivel néhányan tudjátok már, hadd hallja mindenki... nem volt egy unalmas sétagalopp, de vége...

gondolkodtam már többször azon, hogy az építész munka sajátja, hogy minden csak az utolsó pillanatban készül el; de lehet, hogy inkább csak az ilyen habitusú embereket vonzza a szakma...

idén már csak kedvtelésből nyúlok a súlyzókhoz, inkább a rehab, az IC kap szerepet, aztán keresek valami nagy fát jövőre... (hogy poszt lesz-e még idén, lássuk meg... ;))

pacsi
A. RKCII.

9 megjegyzés:

Juci SFG írta...

WOW!
Szuper! Gratulálok, Tigris RKCII :)

Névtelen írta...

Gratulálok! Tigris vagy! Bár kicsit sokáig húztad, a bejegyzést :-)

Névtelen írta...

Szuper!!! Gratulálok!

Bajzáth RKC

babzsak írta...

köszi, köszi!

Csiky Feri írta...

SZia,

40 kilónyi gratuláció!!! Tudtam én, hogy meglesz! Remélem, részletesen is beszámolsz, persze személyesen... :)

Uff,
FeRKC :)

Ricsi írta...

Gratula! :)

sztheomo írta...

Gratulálok.

babzsak írta...

köszi még egyszer!

erdodim írta...

Gratulálok!!!