8 hónap veretlenség után

újra lementem bjj edzésre... most fáj itt is ott is... de ne szaladjunk ennyire előre...

a végre beköszöntött nagy szabadság ellenére, nem könnyű változtatni a szokásokon, egy 3x3as létrával kezdtem a hetet kedden (32kg), illetve leporoltam a haskereket 5x10 térdről kigurulás erejéig...

szerdán aztán ezen felbuzdulva, és mivel az adott csoport könnyű napja következett ;), beszálltam egy kis köredzésbe:
- 32kg squat
- invertált evezés gyűrűn
- 40kg deadlift
- fekvőtámasz
- kigurulás térdről
6 ismétlés minden feladatból, x5.
már az első körben éreztem, hogy két nap has egymásután nem vidám, de nem volt már visszaút, mosolyogva végig kellett csinálni... a végén volt még némi snatch/séta fej felett tartott bogyókkal, egynek jó volt...

csütörtökön ehhez még annyit tudtam hozzátenni, hogy nem ettem délután 2ig, amikor meg végre igen, azzal csúful elcsaptam a pocakom... minden adva volt tehát a "nagy visszatéréshez"
(április óta nem voltam semmilyen földharc edzésen... ami azt illeti, csak kettlebellel foglalkoztam...)

(az alábbi kifejtős rész a benne szereplőket ismerő ősellenfelem KPT kedvéért készült, mindenki más ugorja át bátran)

már a futás, mint teljesen ismeretlen terhelés adott egy pofont, de a bemelegítés végére rángatóztak az izmaim, az erősítő blokkban pedig a hasat még sírva megcsináltam, de a fekvőtámasz variációkba már bele kellett pihennem és nem a vállam miatt...
nem is számítottam másra :) az állóképességi felkészülést eléggé hanyagoltam mostanában...

volt kis technikázás (guardból sweep) aztán pár kör pozícióharc (guard, mount(?), side) és bunyók. a bal combhajlítóm már a küzdelem elején begörcsölt, de mivel Levi itt még kímélt (Gáborral dolgoztam, aki -20kiló), nem volt komoly gond...

a szabad bunyóban azért csak megkaptam (másodiknak) Pistit (aikidó), akivel óriási megdöbbenésemre egy erős egált mentünk, nagyon pörgősen, ahol a végén kopogtam egyet, mivel megfogta a lábamat (tekintve, hogy a lábfeszítések után szoktam hónapokat kihagyni, azt sem vártam meg, hogy mire készül, simán kopogtam...)
ez azért érdekes, mert ezek szerint rengeteget erősödtem, mert végig bírtam erővel is a bunyót, pedig legutóbb ha megfogott, onnan már nem húztam ki magam... (az mondjuk kérdés, miért lepődtem meg, ha egyszer a nyomásban jöttem fel 20%ot... :) de jó érzés...)

na persze itt kellett volna abbahagyni, de jött még egy "pihenős" laza bunyó, aztán (kempo) Zoli, úristen mennyire jó erőben van, itt aztán elfogytam rendesen. és a végére megint Pisti, aki az előző után így felszívta magát, hogy míg én mozdulni sem bírtam, darabokra tépett... szó szerint.

a mozgás gyakorlatokat még valahogy végigcsináltam, de a nyújtás helyett már csak fetrengeni bírtam, rég nem készültem ki ennyire! :)

szerencsére az esti csoport csupa régi veterán, kicsit fintorogva kerülgették a szétvetett tagjaim, és lenyomták az anyagot simán... köszönöm nekik a megértést, hisz biztos nem a kárörömtől csillogott a szemük... :)

most pedig lesz pár napom átgondolni szeretném-e én ezt még egyszer... :D

pacsi!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

legalább megtanultál kopogni :-)

KPT írta...

Elkerültük egymást, de ezt akkor fenyegetésnek veszem! :-)
- Archenemy

babzsak írta...

G: ó, egyetlen dolgot tudok a földön, kopogni, mint a harkály!
KPT: mondjuk látlak, ha ott vagy :) kedd szerintem nekem bukó, de csütörtökön megyek megint! :)

Unknown írta...

Végre egy elégséges szintet megütő bejegyzés... ;)