6.b. aka jujj, a fenébe már megint ;)

hogy ne éljek vissza rendszeres olvasóim (2 fő) türelmével, rögvest megemlítem, hogy fáj a lábam, de sebaj, könnyen elbántak vele... :)

a szombati edzés utolsó (nekem mindenképp) küzdelmében egy jópofa guard press alattomos térdfeszítésbe csapott át, amit ugyan időben lekopogtam, de sajnos ettől partnerem nem vált légneművé, így bár elengedte a lábam, száz kilója még néhány centit nyomott a térdemen...
na ettől aztán recsegett ropogott is rendesen (sajna nem a srác...), nekem meg a meghatottságtól könnyek szöktek a szemembe... (volt már térdszalag sérülésem, akkor edzés közben észre sem vettem, egész este szaladgáltam fel és alá másnapra meg bucivá duzzadt és nem bírtam mozgatni... most nem egészen ez történt - azonnal beállt a lábam...)

azóta is tart a R.I.C.E. és mostanra egész megszoktam már hogy csípőből lendítek jobb lábra, és nem egész fél kilométer per óra tempóval hasítok...

amit a témához egyébként hozzá lehet csapni, azt JuciRKC már megtette, hülye járások minisztériuma, meg darwin díj... én csak annyival egészíteném ki, hogy az egész a te hibád Tancy! a hülye rinyálásoddal, hogy ebbe mindenki lesérül, meg milyen félelmetes az egész, csak bevonzottad a bajt... aztán meg el se jöttél, hogy rajtad csattanjon az ostor, vagy hogy legalább együtt edzünk és nekem ne essen bajom... ejj... :D

na mindegy, legfeljebb keresek új hobbit, ide talán bevennének...

pacsi.

btw.: csütörtökön voltam birkózni, ezek azt hiszem mostanában kimaradnak majd, de nyomások azok lesznek... remélem már ma...

10 megjegyzés:

Juci SFG írta...

Jaj ne már! A lábfájás hülyeség :)
Gyors jobbulást kívánok!
(A sport egészséges dolog, mi? BJJ kapcsán folyton olyan posztokat olvas az ember, hogy aztán rögtön jobbulást kell kívánnia).

KPT írta...

Nagyon érzékletes leírás! Én csak az ordítást hallottam, de így már sokkal jobb. A BJJ, mint annyi más dolog a világon, csak annak való, aki bírja. :-)

Unknown írta...

Na ne kamuzzunk már be egy "péntek, február 12, 2010" post dátumot! Eleve 13.a szombatról számol be! Ennyit a hitelességről! :P
Méghogy én rinyálok! ;)

babzsak írta...

Juci: köszi, még inkább viszont!
KPT: tegnap még Imi is kiült a végén... remélem értékeli majd ezt a megjegyzésed... :D
Gáborom, tőled meg egy perce hogy sírós-rívós itt fáj, ott fáj levelet kaptam, hogy van ez akkor?
(a blogmotorra meg nézz rá légyszíves mert nem stimmelnek a dátumok... :))

Unknown írta...

Ennyit a privát levelezésünkről, meg a visszajelzésekről! :P

Marinov Iván írta...

Jobbulast, jobbulast

erdodim írta...

Mindig is tudtam, hogy nem szabad ilyen durvaságokat csinálni :-)

babzsak írta...

Ivi: köszi
Misi: ja, a mawashi gedanba én is inkább odaállnék ;)

KPT írta...

Ha az rámegy a térdedre, ugyanúgy kiugrik (az ablakon), oszt keresgélheted a latyakban...

babzsak írta...

KPT, kis magyarázat: Misi nem keresi a bajt, ő kyo edzésre jár...