6.a.

ma reggel volt alkalmam belehallgatni egy buszsofőr zenei terhelésébe, ha valóban a BKV kényszeríti a járművezetőkre ezt a borzalmat, minden lázadozásuk teljesen jogos volt és megbocsátható... más lehetőséget meg jó érzéssel nem tudok elképzelni...
(mondjuk nem véletlenül 90%ban zenementesek az általam vezényelt edzések, mert ugye én jól tudom, hogy a legjobb az Iron Maiden - Childhood's End refrénjére rángatni a súlyzót, de van aki ezt még csak nem is sejti... és talán nem is fogja...)

na, heti aktualitások:

feb. 8. hétfő

a doktor néni megkérdezte meggyógyultam-e, amiből rájöttem, hogy végül is ezt tényleg én mondom meg, úgyhogy igen... ennek örömére Richárd RKC pár kilométerrel a lábában is átjött hozzánk egy gyors FMS tesztre és ha már ott volt, dirigálta is kicsit a csoportot... én meg ha már ott voltam be is álltam erre...

16 kilóval dolgoztam, vigyáztam magamra, körbesétáltuk a nyomást, mert ez az aktuális téma, de pontos emlékeim nincsenek... volt military, push, guggolásból, snatch-csel vegyítve stb. meg persze sok hídtartás meg a végére még egy kis ballisztika...

innen köszönöm még egyszer a segítséget... szerintem nagyon hasznosak az ilyen vendégelőadások... én is sokat tanulok belőle és a csoport is nagyon élvezte :D

az FMS eredményekről szólva, nem mértek a képzés óta, mostani eredményeim:
DS:2, HS:2/3, ILL: 3/3, SM:3/3, ASLR:2/2, TSPU:3, RS:2/2 (vastagítva a változások...)
van pár pöttynyi javulásom (13ról 17re), ebben legnagyobb szerepe a könyökfájdalom nélküli törzserő tesztnek van, de van némi javulás még itt-ott :)

feb. 9. kedd:

jól bírtam a hétfőt - ott és akkor - már kellemesen éreztem, hogy némi kihagyás után mozogtam rendesen, de ez nem tartott vissza - sőt - hogy beálljak Imi edzésére... ami alapvetően jó döntés volt, de miután a második bunyóban Imi tépett darabokra, nem tehettem nagy benyomást a (z új) srácra, aki előtt egyszerűen hanyatt estem a harmadik körben...

alig bírtam aztán hazavánszorogni... szerencsére van otthon egy apróbb smr henger, és már arra zuhantam rá... kellett is nagyon a masszázs, így legalább nagyjából emberszerűen keltem reggel...

feb. 10. szerda:

kettlebell edzés az új rend szerint, gyenge napként felvezetve...

1/1 TGU 16kg
1/1 TGU 24kg

1/1 BUP 16kg, x2
5/5 BUP 12kg, x2

2/3 MP 16+12kg, x2
1/1 MP 32kg

a talpal fel nyomások 16 kilóval lettek betervezve, de az első bizonytalan kísérletek után inkább 12esre skáláztam, amivel meg játszi könnyedséggel ment... írjuk ezt a gyakorlattal kapcsolatos tapasztalatlanságom számlájára, fog ez menni hamar...
na meg a két súlyzós nyomások sem direkt felemásak, csak ennyit bírt most a bal... erre az oldalra a 32es nyomást sem adom most meg magamnak, középen megállt picit, bele kellett dőlni amúgy side-osan, hogy felmenjen... jobbra ok...

kis nyekergésként meg megjegyzem, hogy érdekes módon ez alatt a rövid kis betegeskedés alatt befogytam 80 kiló alá (CH raktárakra és vízvesztésre gondolok), de gyorsan sikerült visszatalálnom a normál súlyomhoz, viszont nem kedvez az edzésnek, hogy végül csak szétszedte a gyomrom (emésztésem) az antibiotikum... vagy a cytomel... ;)

pacsi

2 megjegyzés:

FredYoong írta...

Ó, a sofőrök... Van ott minden: mulatós, technóval váltogatva :-) Nekem is gyakran van ilyesmihez szerencsém, de én is jobban értékélem az Iron Maident, az biztos!

babzsak írta...

hirtelen ez a könyv ugrott be... :D
hiába, kora hajnalban... de vannak még húzós "dalok", az biztos...