nem is olyan szomorú panda

belevágva ebbe a jó nevű fegyencedzés dologba, lépten-nyomon arra utaló jeleket fedeztem fel, hogy "mások" nem teljesen úgy értelmezték a feladványt, mint én. ugyanis én minden feladatot az első lépés első szintjétől kezdtem, csak az adott napon az előírt mennyiséget teljesítve. (két hét után tehát az első lépések középső állomásán vagyok túl.)
de mostanra látom, hogy ennek a megközelítésnek is van támogatottsága, tehát rögtön nem érzem magam olyan elveszettnek, lépjünk is tovább.

hétfőn Á. megpróbált belerángatni a minden nap eggyel több burpee 1től 100ig kalandba, de mivel ez nagy kedvencünkkel (via B.): a minden nap áss egy kicsit mélyebbre és ugorj ki a gödörből sztorira hajaz, nem engedtem magam lépre csalni. (btw. aki leásott 6 méterig szóljon!) elég nyilvánvaló, hogy a fejlődés üteme nem lehet egyenletes, ebben a 100 as programban sem lesz senki sikeres, ha nem megy neki eleve a 100 burpee, ha meg igen, lehet ezt sokkal okosabban is... persze azt nem állítom, hogy sokkal okosabban csináljuk, de remélem...

és végül "súlyzóztam" kicsit tegnap, íme a kód: 5dC+5dMP+5dSQ+5dMP+5dSQ x4, 2x16kg

pacsi

5 megjegyzés:

Marinov Iván írta...

na, ez a godros pelda jo :) nekem uj volt!

a 5dC+5dMP+5dSQ+5dMP+5dSQ vegyjelet meg kicsi vagyok hogy dekolojam, de tippelni tudok: 5dMP az a mindket kezben 1-1 bell es military press?
c=clean, sq=guggolas?
:)

babzsak írta...

némi könnyítés lehetett volna neked a megfejtésben, hogyha mellettem csináltad volna végig, nem? ;)

erdodim írta...

De akinek eleve megy a 100 burpee, az minek csinálná a 100 nap alatt 100 burpeet? :-)

Horasz írta...

Eltévedt bárány reporting for duty, február 28-tól ismét jönnék.

Tsókolóm és gratu a II.-höz.

H.

babzsak írta...

OMG! :D