na nem azért...

...nincs poszt, mert nem történik semmi, épp ellenkezőleg...

szóval csak egy gyors pillanatkép (Ivánnak dedikálva), aztán összefoglalom majd az elmúlt hónap eseményeit...

már múlt kedden elbúcsúztam a nálunk 4. komplex néven futó feladatsortól, de mivel épp előtte kaptam kölcsön egy pulzusmérő órát, és fejembe vettem, hogy kimérem ezt a sort, de sikeresen otthon hagytam a hardvert, most megismételtem...

10 burpee
10/10 kitörés
5/5 thruster
8 húzódzkodás
10 haskerék térdről

ebből 3 körre vállalkoztam, a súlyzós feladatokban 24, 20, 16 kilós rendre csökkenő méretű bogyókat használva...

felvezetéssel és leeresztéssel (smr) együtt 50 perc alatt az átlag pulzusom 121 volt, a maximum pedig 174... az én koromban ez elvileg már a VO2max zóna... többre számítottam :), de megnézzük mit mond majd a snatch-re a szerkezet... (számított kalória értékeket nem hiszek el, de 531 kcal dicséretet kaptam az órától...)

azt viszont örömmel állapítottam meg, hogy alaphangom az adagio (erős képzavar!)

pacsi.

3 megjegyzés:

Marinov Iván írta...

:)

erdodim írta...

Ez a sor valahonnan ismerős :-D

babzsak írta...

na, most már jól eldugtam a cetliket, jó ideig nem kerülnek majd elő! :D