Sine Qua Non

nem várom, hogy bárki felismerje, de az utóbbi néhány bejegyzéscím erős BSG utalásokat rejt... viszont nagy meglepetésemre egészen kicsi a világ: The Road Less Traveled
(milyen sokan osztozunk népszerű frázisokon...) a GetUp videót is ajánlom...

és akkor az eredmények szükséges feltételeiről:

nov. 4. kedd

5/5 Snatch percenként x20 24 kg
(20 perc 200 Snatch)
probléma nélkül végigment, sokkal könnyebben, mint 3 hete... mégiscsak van valami fejlődés?

nov. 6. csütörtök

5/5 MP 3 percenként x 10 24 kg
(30 perc 100 MP)
mostanában eltemet a munka hétköznap, ilyenkor már csak egy lazább edzés fér bele (észrevettük, hogy már a mindennapi bejegyzésekre sincs időm?)

közben J vadul rakja a kilókat, intenzitásban előttem jár most, de esélyes, hogy heti edzésszámban is egyenlít lassan.

üdv.

UPDATE:
most mesélte J, hogy ma percenkét 20 2ASwing-et csinált 20 percig... (20 perc 400 Swing 8 kg)
ez jóval több (duplája), mint amit megbeszéltünk... és most visszanéztem, júl. 10.-én (majd két hónapja boldog tulajdonosa a 24-esnek) nem bírtam ezt megcsinálni... 10 perc után 15 ismétlésre váltottam... sőt, egy hónappal később sem ment... nagyobb súlyra kéne váltani (mármint neki)?

Nincsenek megjegyzések: